Címkék

2012.05.09. 12:43 muphrid

Van fél évem megnormálisodni

Címkék: zene lelkesedés wtf

Kétmillió éve nem voltam egyetlen zenétől sem libabőrös. Most meg hallgatom ezt a nekem nem is tetsző valamit, és perceken keresztül nem bírok uralkodni a burkolatomon… hát no comment. Eligénytelenedtem? Egyetlen dologra tudok csak gondolni: ott akarok lenni egy ilyenen, a pocakom belsejében akarom érezni a basszust és ugrálni akarok. Vááá! Ez egy marhaság, én is érzem. A buszon azon gondolkoztam, hogy biztos csak átmeneti, volt már ilyen máskor is.

// (100E-ből megjárható)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása